Ki vehet részt a promócióban?
A promócióban részt vehet minden, magyarországi bejelentett lakcímmel rendelkező 18. életévet betöltött természetes személy (továbbiakban: Játékos), kivéve a Szervező, illetve a promóció létrejöttében közreműködő ügynökség és partnercég, gyártók, és ezek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, alkalmazottai és mindezek közeli hozzátartozói.
Hogyan vehetek részt a játékban?
Vásárolj a játék időszaka alatt bármely magyarországi kereskedelmi üzletben, vagy online felületen, 1 db (egy darab) a promócióban résztvevő Chio terméket és a vásárlást igazoló blokk AP kódját, vagy rendelés igazolód adatatit, a vásárlás időpontját és helyszínét, töltsd fel a https://www.vakachio.hu/ microsite-on található Kódfeltöltés felületre. Kódfeltöltéshez továbbá meg kell adni: vezetékneved, keresztneved, e-mail címed,lakcímed Telefonszám megadása nem kötelező, de megkönnyíti a kapcsolatfelvételt, így javasoljuk, hogy azt is add meg
Meddig jelentkezhetek a nyereményjátékra?
A nyereményjáték 2019. augusztus 01 – szeptember 30-ig tart. A kódok feltöltésének határideje: 2019. Szeptember 30. 23:59
Meg kell-e őriznem a vásárlást igazoló blokkot?
Igen, szükséges a nyereményed átvételéhez és kérjük, őrizd meg a Játék végétől számított 45 napig sértetlenül és olvasható módon.
Mi az amit nyerhetek?

Fődíjak:
1 (egy darab) db 2 fő részére szóló európai utazás áruházainként, az alábbiak szerint:
Auchan áruházak : Párizs
Tesco áruházak: London
Spar, Interspar áruházak: Amsterdam
Príma csoport: Madrid
Coop csoport : Róma
Real üzletek: Barcelona
Kerekes Privát és Privát Max üzletek :Milánó
Plus Market üzletek:Bécs
Euro Family üzletek: Bécs
Egyéb, a fenti üzlet és áruházláncokon kívül eső vásárlások esetében : Berlin

Napi nyeremény: naponta 1 (egy darab) db, a játék időtartalma alatt összesen: 61 (hatvanegy darab) db Garage store backsider táska

Azonnali nyeremény: 1000 EUR értékű pénznyereményre jogosító kupon, amelyet a promócióban résztvevő Chio termékek tasakjában találhatsz
Hány alkalommal nyerhetek a promóció során?
Egy játékos a promóció teljes ideje alatt maximum 1 (egy) db napi nyeremény megnyerésére jogosult. A szerencsés nyertesekkel e-mailben vesszük fel a kapcsolatot.
Mit kell tennem, ha nyertem?
A vásárlást igazoló eredeti blokkot őrizd meg a nyereményjáték végétől számított 45 napig. Ha nyertél, a regisztráció során megadott e-mail címen felvesszük a kapcsolatot veled további egyeztetés céljából, majd munkatársunk jelentkezése után kérjük, juttasd el az eredeti blokkod postai úton a Maxxon Reklám Kft. címére (2120 Dunakeszi, Pf. 125.) Ha pénznyereményre jogosító kupont találsz a tasakban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén, hogy a megfelelő adatok megadása után tiéd lehessen a nyeremény: 06-1-204-5945; chio@chio.hu; Intersnack Magyarország Kft. 1117 Bp. Alíz u. 1.; Postafiók: 1509 Budapest, Pf. 28. A pénznyeremény átvételének feltétele a pénznyereményre jogosító eredeti kupon bemutatása. Fénymásolt, sérült kupont nem fogadunk el.
Hogyan kapom meg a nyereményemet?

A napi nyeremények, a pénznyeremények és a Fődíjak átadása a nyertes részére e-mailben vagy telefonon történő egyeztetés alapján történik. A napi nyereményeket futárszolgálattal vagy  postai úton juttatja el a Lebonyolító a nyertes Játékosok részére.
A nyeremény után kell-e adót fizetnem?
Erre vonatkozó választ a JÁTÉKSZABÁLYZAT 9. pontjában találod.
Hol jelezhetem, ha technikai problémám van?
A nyereményjáték időtartama alatt kérdéseidet, észrevételeidet a lebonyolító Maxxon Reklám Kft.-nél, a ugyfelszolgalat@maxxonreklam.hu e-mail címen, vagy a 2120 Dunakeszi, Pf. 125. postacímen jelezheted.
Az AP kód feltöltését bármikor megtehetem?
Igen, az AP kódokat 0-24 órában fel tudod tölteni az oldalra a megadott promóciós időszakban.
Nyertem, beküldtem az eredeti blokkot, de régóta nem történt semmi, mit kell tennem?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan dolgozza fel a blokkokat és postázza a nyereményeket, a játékszabályzatban meghatározott 60 napon belül kell kézhez kapnod a nyereményed.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a nyeremény átvételekor?
A kiszállító cég, amennyiben megadtad a telefonszámod, előre értesít a nyeremény átvételéről, ha nem adtad meg, akkor az első kézbesítés után üzenetet hagy a megadott címen és újra próbálkozik a következő napon.
Nem kaptam értesítő üzenetet, de látom a nevem kiírva a weboldalon – ilyenkor mi történik?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan értesíti a nyerteseket, kérjük nézd meg a Spam mappádat és ellenőrizd minden esetben a regisztrációnál megadott email fiókodat.
Átruházhatom-e a nyereményemet?
A napi nyeremények és a Fődíjak készpénzre, vagy bármely egyéb kedvezményre, vagy más üzleti célú juttatásra nem válthatóak át és másra át nem ruházhatók.